Headformers: Brand Identity
Headformers: Brand Identity
Headformers: Brand Identity
Headformers: Brand Identity
Headformers: Brand Identity
Headformers: Brand Identity

Headformers: Brand Identity

Karina Zušťáková- hlavný autor
Bibiána Sotáková- spoluautor
Martin Šipkovský- spoluautor
Radka Harmanová- spoluautor
Milan Ferenčík- spoluautor

Vytváranie značky pre trojicu športových psychológov a mentálnych trénerov sa začalo športovo (kick-off meetingom) aj psychologicky (osobnostným dotazníkom, vstupnou analýzou a briefingom). So všetkými získanými informáciami sme intenzívne pracovali v každej jednej fáze brandingu.
Vďaka tomu vytvorený naming vyjadruje podstatu ich práce, navrhnutá identita komunikuje balans tela a mysle a vizuálna identita je hravá a dynamická. Celkový navrhnutý branding dokáže fungovať na úrovni značky, ale aj na personálnej úrovni jej členov.
A tak branding Headformerov získal plán hry. A to bol len začiatok…

NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2022
NCD kategória:
Identita
Hodnotenie:
nepostupujúce do druhého kola

Súvisiace diela

Wood service: Brand Identity

Wood service: Brand Identity

Karina Zušťáková
Bibiána Sotáková
aMusevity: Web

aMusevity: Web

Karina Zušťáková
Bibiána Sotáková
Martin Šipkovský
Náš web: boomex | branding x marketing

Náš web: boomex | branding x marketing

Karina Zušťáková
Martin Šipkovský
Bibiána Sotáková
Prejsť na diela