Headformers: Brand Identity
Vytváranie značky pre trojicu športových psychológov a mentálnych trénerov sa začalo športovo (kick-off meetingom) aj psychologicky (osobnostným dotazníkom, vstupnou analýzou a briefingom). So všetkými získanými informáciami sme intenzívne pracovali v každej jednej fáze brandingu.
Vďaka tomu vytvorený naming vyjadruje podstatu ich práce, navrhnutá identita komunikuje balans tela a mysle a vizuálna identita je hravá a dynamická. Celkový navrhnutý branding dokáže fungovať na úrovni značky, ale aj na personálnej úrovni jej členov.
A tak branding Headformerov získal plán hry. A to bol len začiatok…
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2022
NCD kategória:
Identita
Hodnotenie:
nepostupujúce do druhého kola
Zdieľať dielo:
Súvisiace diela
Branding Slovak Pickleball Association: Viac zábavy na menšom kurte
Karina Zušťáková
Júlia Molčanová
Bibiána Sotáková
Milan Ferenčík
Martin Šipkovský
Andrej Hazucha
Rebranding značky Víno Kanich: Remeslo získava novú krv
Karina Zušťáková
Júlia Molčanová
Bibiána Sotáková
Milan Ferenčík
Martin Šipkovský
Andrej Hazucha
Rebranding STEQZ: Zatoč športovým svetom
Karina Zušťáková
Júlia Molčanová
Bibiána Sotáková
Martin Šipkovský
Andrej Hazucha
Milan Ferenčík