GENTLEJAM – Šifra chuti
Zadanie: Gentlejam – prémiová značka džemov s exkluzívnym alkoholom sa rozhodla expandovať s novým obalovým dizajnom na zahraničné trhy s cieľom osloviť aj náročných zákazníkov na Strednom východe. Riešenie: Príbehom značky sú jej tajné receptúry. Aby sme toto tajomstvo ešte podčiarkli, rozvinuli sme ho do nového vizuálneho jazyka obalov. Jednotlivé ingrediencie dostali svoju zakódovanú grafickú symboliku, ktorá sa dokáže prispôsobiť aj budúcim variáciám a limitovaním edíciám. Namiesto trendu popisnosti dnešných obalov dávame priestor interpretáciam a objavovaniu.
Klient:
Gentlejam s.r.o.
Grafické štúdio:
Big Name s.r.o.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn
Súvisiace diela
Voxberg
Juraj Vontorčík
Identita Univerzity sv. Cyrila a Metoda sv Trnave
Jakub Oleš
Rudolf Letko
Tomáš Petrek
UCM Sans písmo
Jakub Oleš
Rudolf Letko
Tomáš Petrek