FRUXI Fresh
FRUXI Fresh
FRUXI Fresh
FRUXI Fresh
FRUXI Fresh
FRUXI Fresh
FRUXI Fresh
FRUXI Fresh
FRUXI Fresh
FRUXI Fresh
FRUXI Fresh
FRUXI Fresh
FRUXI Fresh
FRUXI Fresh
FRUXI Fresh
FRUXI Fresh

FRUXI Fresh

Peter Packaň- hlavný autor

Pre klienta sme vytvorili kompletný koncept na slovenský trh nedávno uvedenej značky FRUXI, od názvu loga cez grafické stvárnenie až po komunikačné vizuály. V rámci tejto kampane sme pripravili návrhy na obaly a etikety na 250 ml a 750 ml fľaše, ako aj na 3 l a 5 l bag-in-boxy. Pripravili sme aj komunikačnú Corporate Identity značky FRUXI, z ktorej následne vychádzali rôzne POS materiály, ako napríklad stojany na fľaše do HORECA a obchodných reťazcov, omaľovánky a pexesá pre škôlky, chladničky, atď. …

Dizajnérske štúdio:
PACKY ADVERTISING, s. r. o.
NCD ročník:
Národná cena za dizajn 2013
NCD kategória:
Komunikačný dizajn

Súvisiace diela

TATRA BALSAM

TATRA BALSAM

Peter Packaň
Prejsť na diela
Skip to content