Flaam Festival 2019
Flaam Festival 2019
Flaam Festival 2019
Flaam Festival 2019
Flaam Festival 2019
Flaam Festival 2019
Flaam Festival 2019
Flaam Festival 2019
Flaam Festival 2019
Flaam Festival 2019
Flaam Festival 2019
Flaam Festival 2019
Flaam Festival 2019
Flaam Festival 2019

Flaam Festival 2019

Andrej Barčák- hlavný autor
Andrej Čanecký- spoluautor

Každé novoročné stretnutie s tímom festivalu Flaam začína otázkou, čo môžeme urobiť inak ako obrovské letiskové festivaly? Tak vznikla aj vizuálna identita k Flaamu 2019. Každému z vystupujúcich umelcov sme vytvorili vlastný avatar – konkrétne 22, ktorý ho reprezentuje, a vychádza z jeho prejavu, výzoru, alebo z hry s jeho názvom. Obmedzenú outdoorovú kampaň sme sa rozhodli tiež využiť ako výhodu – nízky náklad niekoľko desiatok plagátov sme tlačili ručne, sieťotlačou. Podobne hravo sme pristupovali aj k festivalovému merchandisu. Jeho súčasťou boli tričká s menami každého návštevníka festivalu; lístky na festival zas fungovali ako stierateľné žreby – návštevníci mohli po zotretí vyhrať rôzne ceny ako lístok navyše, pivo, cigaretu od jedného z organizátorov alebo… absolútne nič.

Grafické štúdio:
andrej & andrej
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn

Súvisiace diela

Flaam Festival 2021

Flaam Festival 2021

Andrej Barčák
Andrej Čanecký
Paula Pokorná
Vizuálna identita Mesta Nitra

Vizuálna identita Mesta Nitra

Martin Kahan
Andrej Barčák
Andrej Čanecký
Prejsť na diela