DOMOVINA
DOMOVINA
DOMOVINA
DOMOVINA
DOMOVINA
DOMOVINA
DOMOVINA
DOMOVINA
DOMOVINA
DOMOVINA

DOMOVINA

Peter Gašparík- hlavný autor

Domovina je výnimočná v dizajnerskom a technickom spracovaní posolstva. Domovina je v nás, v našom vnútri, v srdci, tak ako je to ukázané na tomto produkte. Obojstranne potlačená etiketa spolu s priehľadnou fľašou vytvorili pohľad do vnútra fľaše, kde sa nachádza fotografia krajiny, domoviny. Vytvorenie tohto efektu je technicky náročné, lebo sa laminujú tri materiály dokopy. Etiketa je prispôsobená fľaši a okrem flexografickej tlače sa používa aj technológia razenia za tepla a sieťotlač. Moderné a jednoduché logo je doplnené o klasickú perokresbu, ktorá definuje druh pálenky. Celkový dizajn etikety pôsobí ako pohľadnica z miesta, odkiaľ borovička pochádza. Fotografia z Liptova je od slovenského fotografa Tomáša Hulíka a kresba liptovskej krajiny od akademického maliara Rudolfa Cigánika.

Klient:
St. Nicolaus – trade a. s.
Výrobca:
ETIFLEX, s.r.o.
Grafické štúdio:
DADS advertising, s.r.o.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn

Súvisiace diela

Kawitchi - logo, vizuálna a firemná identita

Kawitchi – logo, vizuálna a firemná identita

Boris Prexta
Veronika Melicherová
MECHECHE snack bar

MECHECHE snack bar

Peter Gašparík
Prejsť na diela
Skip to content