Design na hranici 11 – vizuálna identita
Vizuálna identita Designu na hranici 11 bola inšpirovaná názvom samotným, ktorý ma prinútil vystúpiť z vlastného presvedčenia a vytvoriť niečo, čo bude tak trochu na hranici. Aj preto som sa rozhodol zobrať konzumné predmety symbolizujúce tému tohto ročníka „foodprint“, ktoré som náhodne deformoval a vytváral rozličné farebné kombinácie, ktoré v spojení s typografiou majú za ciel vytvoriť neštandardný vizuál. Tieto predmety sa vďaka ich podlhovastým tvarom zároveň stávajú číslovkou 11, teda poradím tohto ročníka.
Škola:
UTB / FMK / Digitální design
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Študentský dizajn
Súvisiace diela
![Dizajn aplikácie DAS (Driver Assystent System)](https://scd.sk/wp-content/uploads/2024/07/Michal_Kyselica_DAS_intro-768x432.jpg)
Dizajn aplikácie DAS (Driver Assystent System)
Michal Kyselica
Bohuslav Stránsky
![Design na hranici](https://scd.sk/wp-content/uploads/2022/07/GezovaKristyna_DesignNaHranici_05-768x432.jpg)
Design na hranici
Kristýna Gežová
MgA. Václav Skácel
![Vizuálna identita a (digitálna) propagácia Slovenského komorného divadla v Martine](https://scd.sk/wp-content/uploads/2022/07/2-Budova-divadla-768x485.png)
Vizuálna identita a (digitálna) propagácia Slovenského komorného divadla v Martine
Katarína Štefániková
Václav Skácel