Darček pre Putina
apríli 2022, len dva mesiace po začiatku vojny, vznikla požiadavka na vytvorenie marketingovej komunikácie pre kampaň na získavanie finančných prostriedkov pre ukrajinskú armádu. Na rozdiel od humanitárnych zbierok má táto zbierka špecifický charakter a jej účelom je okrem iného financovanie nákupu zbraní.
Cieľom dizajnového riešenia bolo vyhnúť sa v komunikácii čo najviac obvyklej modro-žltej farebnej kombinácii a vyhnúť sa zaťažujúcemu obsahu súvisiacemu s vojnou.
Tak vznikol ironický názov Darček pre Putina s ironicky poňatým logom, ktoré zobrazuje nezvyčajný darček.
Táto zbierka bola jednou z najúspešnejších – vyzbieralo sa viac ako 33 miliónov eur a viac ako 200 000 drobných darcov. K zberke okrem komunikácie patrí aj merch, ktorého niektoré produkty sa stali konické.
Súvisiace diela
Tu som – obálka knihy
