CYTOSURGE: Brand Identity
Pre švajčiarsku spoločnosť CYTOSURGE, pracujúcu na revolučnej mikrobunkovej úrovni, sme realizovali komplexný branding – od vstupnej analýzy a dopytovania tímu až po dizajn webstránky či kompletnú prípravu obchodnej korešpondencie a prezentačných materiálov. Pričom v každom výstupe, online aj offline, sme vizuálne a metaforicky prepájali 3 svety. Svet vedy, technológie a ľudí.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2022
NCD kategória:
Identita
Hodnotenie:
nepostupujúce do druhého kola
Súvisiace diela
Wood service: Brand Identity
Karina Zušťáková
Bibiána Sotáková
aMusevity: Web
Karina Zušťáková
Bibiána Sotáková
Martin Šipkovský
Headformers: Brand Identity
Karina Zušťáková
Bibiána Sotáková
Martin Šipkovský
Radka Harmanová
Milan Ferenčík