Crpce
Crpce
Crpce
Crpce
Crpce
Crpce
Crpce
Crpce
Crpce
Crpce

Crpce

Peter Gašparík- hlavný autor
Eva Gendiarová- spoluautor

Obalový dizajn a dizajn výseku, ale aj samotný názov, logo a použitý materiál prírodnej kože odkazuje na slovenské folklórne tradície. Symbolika zdravej bosej chôdze (podobne ako u krpcov) bola hlavným námetom, prečo Crpce vznikli. Zároveň však Crpce mali niesť aj hlbšie posolstvo a páčivý dizajn, ktorý by oslovil nielen matky, ale aj ich deti. Jutový špagát na balení, ako aj dizajn výseku na Crpcoch v tvare X (zakomponovaný aj v logu), symbolizuje úväz na tradičných krpcoch. Kraftový papier, pečiatka a vypálené logo v koži podčiarkujú jedinečnosť tohto ručne vyrábaného produktu. Crpce nesú aj výzvu na ekologickú a spoločenskú zodpovednosť, preto výroba prebieha v malom a podporuje iba lokálnych podnikateľov zo Slovenska a Česka. V tomto duchu sa nesie aj celá filozofia značky Crpce.

Klient:
Gendiar, Peter
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn

Súvisiace diela

MECHECHE snack bar

MECHECHE snack bar

Peter Gašparík
DOMOVINA

DOMOVINA

Peter Gašparík
Prejsť na diela
Skip to content