Citrón
Navrhla som firemnú identitu knižného vydavateľstva Citrón. Citrón je zdravý, svieži a funky fresh, tak ako tituly, v tomto vydavateľstve. Okrem vizitiek a hlavičkových papierov som sa zamerala na reklamnú kampaň, ktorá pozostávala z hľadania miest, kde sa logo Citrónu objavilo (,ale aj neobjavilo, no bolo dostatočne „funky fresh“). Vysviežiť vás môžu reklamné predmety ako tašky so sloganmi vydavateľstva, ušitých s láskou pre detail, pohľadnice (nielen z miest z reklamnej kampane), návrh webu, záložky, zápisníky alebo papierové darčekové obaly na knihy.
Škola:
Technická Univerzita v Košiciach, Fakulta umení, Katedra dizajnu
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2016
NCD kategória:
Študentský komunikačný dizajn
Súvisiace diela
Baba z lesa
Katarína Rybnická
Lena Jakubčáková
Lea Tyrallová
Edukačné a terapeutické pomôcky pre deti s kortikálnou poruchou zraku
Eva Jenčuráková
Andrea Kováčová
Andrej Haščák
Wes Anderson prehliadka filmov
Katarína Rybnická