CHOCOMAZE – Rebrand a obalový dizajn

Róbert Szabó- hlavný autor

Katalin Vargha a Róbert Szabó sa prvýkrát stretli v roku 2013 v bistre Moje na Dunajskej ulici v Bratislave. Tému rebrandu Chocomaze otvorili na základe identity značky Moje, ktorú realizoval Róbert, kde Kati už v tom čase predávala svoje čokolády. Zo začiatku sa jednalo o rebrand značky, ktorý obnášal úpravu gridov logotypu, piktogramov a zmenu písma. Po prekopaní základných kameňov značky, prišli prvé malé aplikácie ako čokoládové lízatko a vizitky. Po návrate do Londýna sa Róbert pustil do prvého obalového designu veľkej tabuľkovej čokolády. O rok neskôr nasledovala malá tabuľková čokoláda a ďalšie aplikácie značky ako web, printy, online či výstavný design do Londýna. Ako posledný obalový design sa realizoval práve produkt 3×3 kolekcia, ktorého vývoj trval 2 roky s prestávkami. Z celej škály produktov prihlasujeme do súťaže tri produkty pričom posledný spomínaný sa v týchto dňoch finišuje v tlačiarni

Klient:
CHOCOMAZE
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2016
NCD kategória:
Profesionálny komunikačný dizajn