Skip to content
Prispôsobte preferencie súhlasu

Používame súbory cookies, aby sme vám pomohli efektívne sa pohybovať a vykonávať určité funkcie. Nižšie nájdete podrobné informácie o všetkých súboroch cookie v každej kategórii súhlasu.

Súbory cookie, ktoré sú kategorizované ako „Nevyhnutné“, sú uložené vo vašom prehliadači, pretože sú nevyhnutné na umožnenie základných funkcií stránky.... 

Vždy aktívne

Potrebné súbory cookie sú pre základné funkcie webových stránok zásadné a webové stránky bez nich nebudú fungovať zamýšľaným spôsobom.Tieto súbory cookie neukladajú žiadne osobné identifikačné údaje.

Funkčné súbory cookie pomáhajú vykonávať určité funkcie, ako je zdieľanie obsahu webových stránok na platformách sociálnych médií, zhromažďovanie spätných väzieb a ďalšie funkcie tretích strán.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Analytické cookies sa používajú na pochopenie toho, ako návštevníci interagujú s webovou stránkou. Tieto súbory cookie pomáhajú poskytovať informácie o metrikách počtu návštevníkov, miere okamžitých odchodov, zdroji návštevnosti atď.

Výkonnostné cookies sa používajú na pochopenie a analýzu kľúčových indexov výkonnosti webových stránok, čo pomáha zlepšovať užívateľskú skúsenosť pre návštevníkov.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Súbory cookie reklamy sa používajú na doručenie návštevníkom prispôsobených reklám na základe stránok, ktoré navštívili predtým, a na analýzu efektívnosti reklamnej kampane.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

(Ne)Chcem tu zostať

Peter Simoník
Peter Simonik- hlavný autor
Peter Hajdin- hlavný autor
Andrej Maruška

Mobilizačná kampaň pred parlamentnými voľbami 2023 zameraná na mladých ľudí s cieľom motivovať ich k účasti vo voľbách. Práve mladí ľudia sa totiž volieb opakovane nezúčastňujú z dôvodu apatického až negatívneho postoja voči politickej a spoločenskej situácii na Slovensku. Z ich pohľadu je najlepším riešením odísť z krajiny. Kampaň otáča negatívne heslo „Nechcem tu zostať“ na pozitívny headline „Chcem tu zostať“ a výzvou k účasti vo voľbách vkladala do rúk mladých ľudí dôležité rozhodnutie o budúcnosti krajiny, v ktorej budú chcieť zostať žiť. Celoslovenská kampaň prebiehala v spolupráci so známymi osobnosťami a influencermi v online priestore na sociálnych sieťach, webe, partnerských online platformách, ako aj prostredníctvom OOH nosičov, na festivaloch a eventoch.

Dizajnérske štúdio:
Komplot Advertising
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2024
NCD kategória:
Kampaň
Hodnotenie:
nominované