(Ne)Chcem tu zostať

Peter Simoník
Peter Simonik- hlavný autor
Peter Hajdin- hlavný autor
Andrej Maruška

Mobilizačná kampaň pred parlamentnými voľbami 2023 zameraná na mladých ľudí s cieľom motivovať ich k účasti vo voľbách. Práve mladí ľudia sa totiž volieb opakovane nezúčastňujú z dôvodu apatického až negatívneho postoja voči politickej a spoločenskej situácii na Slovensku. Z ich pohľadu je najlepším riešením odísť z krajiny. Kampaň otáča negatívne heslo „Nechcem tu zostať“ na pozitívny headline „Chcem tu zostať“ a výzvou k účasti vo voľbách vkladala do rúk mladých ľudí dôležité rozhodnutie o budúcnosti krajiny, v ktorej budú chcieť zostať žiť. Celoslovenská kampaň prebiehala v spolupráci so známymi osobnosťami a influencermi v online priestore na sociálnych sieťach, webe, partnerských online platformách, ako aj prostredníctvom OOH nosičov, na festivaloch a eventoch.

Dizajnérske štúdio:
Komplot Advertising
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2024
NCD kategória:
Kampaň
Hodnotenie:
nominované
Skip to content