Branding Slovak Pickleball Association: Viac zábavy na menšom kurte
Branding Slovak Pickleball Association: Viac zábavy na menšom kurte
Branding Slovak Pickleball Association: Viac zábavy na menšom kurte
Branding Slovak Pickleball Association: Viac zábavy na menšom kurte
Branding Slovak Pickleball Association: Viac zábavy na menšom kurte
Branding Slovak Pickleball Association: Viac zábavy na menšom kurte
Branding Slovak Pickleball Association: Viac zábavy na menšom kurte
Branding Slovak Pickleball Association: Viac zábavy na menšom kurte

Branding Slovak Pickleball Association: Viac zábavy na menšom kurte

Karina Zušťáková- hlavný autor
Júlia Molčanová- hlavný autor
Bibiána Sotáková- spoluautor
Milan Ferenčík- spoluautor
Martin Šipkovský- spoluautor
Andrej Hazucha- spoluautor

Športové asociácie často podceňujú silu brandingu. To sme vzali ako príležitosť. Pri vytváraní brandingu 
Slovak Pickleball Association sme sa chytili toho, čo je pre tento šport kľúčové – 
že sa hrá na menšom kurte. Túto (ne)výhodu sme zmenili na insight, ktorým chceme v spektre športov zaujať. Dynamiku z kurtu sme preniesli do všetkého. Kurt sa tak stáva centrom diania aj vizuality. A tak slovenská asociácia najrýchlejšie rastúceho športu na svete získala výraznú identitu. Vďaka nej má všetko potrebné na „vyčnievanie z kurtu“ 
a presadenie sa v športovo-inštitucionálnom prostredí. Identita je 1. výhrou pre všetkých.

Dizajnérske štúdio:
boomex | branding x marketing

Súvisiace diela

Rebranding značky Víno Kanich: Remeslo získava novú krv

Karina Zušťáková
Júlia Molčanová
Bibiána Sotáková
Milan Ferenčík
Martin Šipkovský
Andrej Hazucha
Rebranding STEQZ: Zatoč športovým svetom

Rebranding STEQZ: Zatoč športovým svetom

Karina Zušťáková
Júlia Molčanová
Bibiána Sotáková
Martin Šipkovský
Andrej Hazucha
Milan Ferenčík

Rebranding Kleinsport: Tvoj najväčší fanúšik

Karina Zušťáková
Júlia Molčanová
Bibiána Sotáková
Martin Šipkovský
Milan Ferenčík
Andrej Hazucha
Prejsť na diela
Skip to content