Branding Slovak Pickleball Association: Viac zábavy na menšom kurte
Športové asociácie často podceňujú silu brandingu. To sme vzali ako príležitosť. Pri vytváraní brandingu Slovak Pickleball Association sme sa chytili toho, čo je pre tento šport kľúčové – že sa hrá na menšom kurte. Túto (ne)výhodu sme zmenili na insight, ktorým chceme v spektre športov zaujať. Dynamiku z kurtu sme preniesli do všetkého. Kurt sa tak stáva centrom diania aj vizuality. A tak slovenská asociácia najrýchlejšie rastúceho športu na svete získala výraznú identitu. Vďaka nej má všetko potrebné na „vyčnievanie z kurtu“ a presadenie sa v športovo-inštitucionálnom prostredí. Identita je 1. výhrou pre všetkých.
Dizajnérske štúdio:
boomex | branding x marketing
Zdieľať dielo:
Súvisiace diela
Rebranding značky Víno Kanich: Remeslo získava novú krv
Karina Zušťáková
Júlia Molčanová
Bibiána Sotáková
Milan Ferenčík
Martin Šipkovský
Andrej Hazucha
Rebranding STEQZ: Zatoč športovým svetom
Karina Zušťáková
Júlia Molčanová
Bibiána Sotáková
Martin Šipkovský
Andrej Hazucha
Milan Ferenčík
Rebranding Kleinsport: Tvoj najväčší fanúšik
Karina Zušťáková
Júlia Molčanová
Bibiána Sotáková
Martin Šipkovský
Milan Ferenčík
Andrej Hazucha