Brand Manuál – WOOD & Company Real Estate
Ako prepojiť 6 rozdielnych budov z 2 rozdielnych krajín navzájom a ako ich zároveň spojiť s novým majiteľom? Čo sa stane, keď sa portfólio týchto aktív zväčší a rozšíri do zahraničia? Toto bolo zadanie tendra novej realitnej divízie WOOD & Company Real Estate, spadajúcej pod investičnú spoločnosť WOOD & Company. Naším riešením bolo ponechať pôvodné logá budov a ich „zdedenú identitu“ rozšíriť o hodnoty nového majiteľa. Vytvorili sme vizualitu pre všetky budovy s premysleným storytellingom. Zjednotili sme identity v rámci portfólia, krízové komunikácie, signage manuály a všetky výstupy tak, aby sme minimalizovali časovú a finančnú náročnosť a maximalizovali efektivitu každého výstupu. A tak sme (nielen) z identity vytvorili ďalšie hodnotné aktívum, ktoré sa môže predať priamo s budovou.
Súvisiace diela

Wood service: Brand Identity

aMusevity: Web
