Brand Manuál – KOKU

Brand Manuál – KOKU

Karina Zušťáková- hlavný autor

Mnoho agentúr či dizajnérov sníva o klientovi, ktorý mu dá priestor, voľnú ruku a svoju dôveru. Pre nás je takým klientom aj značka KOKU. Jej majitelia sa na nás obrátili s požiadavkou vytvoriť brand. Okrem veľkých očakávaní so sebou „priniesli“ aj samotný názov, jednoduché logo bez manuálu a jasnú víziu stať sa lídrom trhu. Vytvorili sme teda silnú DNA značky, vizuálnu identitu, packaging a iné – s ohľadom na planétu a individualitu každého zákazníka. Po zaslaní 1. draftu sme dostali odpoveď: „Prešli sme si všetko, každý jeden popis a musíme povedať, že koncept sa nám páči v plnej miere, neviem ani čo dodať.“ Predstavujeme vám projekt, v ktorom mal klient celkovo 0 (slovom: nula) požiadaviek na zapracovanie, 0 feedbackov. Predstavujeme vám značku KOKU plne pripravenú na budúcnosť.

Klient:
KOKU
Grafické štúdio:
boomex
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn

Súvisiace diela

Wood service: Brand Identity

Wood service: Brand Identity

Karina Zušťáková
Bibiána Sotáková
aMusevity: Web

aMusevity: Web

Karina Zušťáková
Bibiána Sotáková
Martin Šipkovský
Headformers: Brand Identity

Headformers: Brand Identity

Karina Zušťáková
Bibiána Sotáková
Martin Šipkovský
Radka Harmanová
Milan Ferenčík
Prejsť na diela
Skip to content