Bánovecká mliekareň
Cieľom redizajnu bolo vytvoriť novú identitu s miestnym pomenovaním „Bánovecká mliekareň“ z odkazom na lokálnosť prostredia – malé regionálne mestečko, ktorého ústredným bodom je neveľké námestie s dominantou chrámu (kostola) a paternu trojruže, ktorá je symbolom mesta. Názvy produktov vždy odkazujú na mesto (lokalitu) pôvodu, a tak vznikajú slovné spojenia „Bánovecký jogurt, Bánovecka nátierka alebo Bánovecký syr…“ z Bánoveckej mliekarne, ktorá sídli v Bánovciach nad Bebravou. Zároveň s identitou mliekarne vznikala aj identita detského segmentu, ktorá mala odkazovať na materskú firmu, ale pritom niesť svoj vlastný vyjadrovací jazyk, ku ktorému pribudli zvieracie postavičky – v miestnom kolorite symbolizujúce hravosť, šibalstvo i veľkú chuť po mlieku.