Skip to content
Prispôsobte preferencie súhlasu

Používame súbory cookies, aby sme vám pomohli efektívne sa pohybovať a vykonávať určité funkcie. Nižšie nájdete podrobné informácie o všetkých súboroch cookie v každej kategórii súhlasu.

Súbory cookie, ktoré sú kategorizované ako „Nevyhnutné“, sú uložené vo vašom prehliadači, pretože sú nevyhnutné na umožnenie základných funkcií stránky.... 

Vždy aktívne

Potrebné súbory cookie sú pre základné funkcie webových stránok zásadné a webové stránky bez nich nebudú fungovať zamýšľaným spôsobom.Tieto súbory cookie neukladajú žiadne osobné identifikačné údaje.

Funkčné súbory cookie pomáhajú vykonávať určité funkcie, ako je zdieľanie obsahu webových stránok na platformách sociálnych médií, zhromažďovanie spätných väzieb a ďalšie funkcie tretích strán.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Analytické cookies sa používajú na pochopenie toho, ako návštevníci interagujú s webovou stránkou. Tieto súbory cookie pomáhajú poskytovať informácie o metrikách počtu návštevníkov, miere okamžitých odchodov, zdroji návštevnosti atď.

Výkonnostné cookies sa používajú na pochopenie a analýzu kľúčových indexov výkonnosti webových stránok, čo pomáha zlepšovať užívateľskú skúsenosť pre návštevníkov.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Súbory cookie reklamy sa používajú na doručenie návštevníkom prispôsobených reklám na základe stránok, ktoré navštívili predtým, a na analýzu efektívnosti reklamnej kampane.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Backstage Talks Issue #7

Martin Jenča- hlavný autor
Chloe Scheffe- hlavný autor
Michaela Novosadová- spoluautor

Backstage Talks je magazín rozhovorov o dizajne a biznise so svetovými stratégmi a dizajnérmi určeným pre tých, ktorí chcú v tejto oblasti rásť. Cieľom magazínu je hovoriť a dokazovať to, že dobrý dizajn znamená dobrý biznis (a platí to aj naopak). Číslo 7 je vydané v duchu témy Empathy for sale (Empatia na predaj) a je zamerané na potrebu empatie v biznise a dizajne: koľko, za koľko a či vôbec je vhodné ju predávať klientom, koľko jej potrebujeme my samy a naše pracovné tímy a akú úlohu celkovo zohráva empatia v kreatívnom biznise? Na tieto a ďalšie otázky odpovedajú domáci i zahraniční respondenti zo sveta dizajnu a biznisu. Siedme číslo magazínu je graficky spracované vo výrazných farebných kombináciách zvonku aj zvnútra reagujúc na podnetné témy, ciele magazínu a kreatívny priemysel, ktorému je časopis venovaný.

NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2024
NCD kategória:
Knihy a publikácie
Hodnotenie:
nominované

Súvisiace diela

Meanwhile City

Terézia Denková
Dominik Fodora
Matej Mihályi
Martin Jenča

Hovorme o sebe s rešpektom

Denisa Šifrová
Martin Jenča
Prejsť na diela