Abeceda kávičkára
Poctivý produkt si vyžaduje poctivý craft. Pomocou rôznych craftových techník sme v agentúre Zaraguza pre klienta Baliarne obchodu, a.s. Poprad vytvorili Abecedu kávičkára – sériu 27 unikátnych vizuálov na Instagrame. Všetky posty spája jednotný štýl, no využívajú rozdielne výtvarné médiá – fotky, ilustrácie či animované videá.
Abeceda kávičkára má fresh chutnú vizualitu s výraznou typografiou a pestrou paletou farieb. Poctivosť produktu reflektuje aj poctivá produkcia – kontent sme fotili z reálnych surovín, vytvárali vlastné šablóny či koláže, ilustrovali aj animovali. Vytvorili sme tak unikátny instagramový feed, aký nemá žiadna značka kávy či potravín. Ľudí priam vyrušil a vytrhol zo skrolovacej letargie.
Výrobca:
Zaraguza, s. r. o.
Zdieľať dielo:
Súvisiace diela
Nové Lido vizuálna identita
Dominika Kočišová
Zuzana Nemkyová
Roman Roj
Juraj Dvorecký
Martin Bihúň
Jablčnô – Vráťte sa s nami k prírode
Dominika Kočišová
Tomáš Slabej
Roman Roj
Juraj Dvorecký
Peter Urbanec
Oľga Barátová