Slovenské centrum dizajnu hľadá zástupcu*kyňu riaditeľa pre ekonomické záležitosti/ vedúceho*u ekonomicko-prevádzkového oddelenia
Slovenské centrum dizajnu otvára výberové konanie na pozíciu zástupcu/zástupkyňu riaditeľa pre ekonomické záležitosti, ktorý*á zároveň vedie ekonomicko-prevádzkové oddelenie.
Názov a sídlo zamestnávateľa:
Slovenské centrum dizajnu (SCD), príspevková organizácia Ministerstva kultúry SR
so sídlom: Jakubovo nám. č. 12, 814 99 Bratislava (IČO: 00699993), miesto výkonu práce na adrese:
Jakubovo nám. č. 12, 814 99 Bratislava
Funkcia, ktorá sa obsadzuje výberovým konaním:
Zástupkyňa/ca riaditeľa SCD pre ekonomické záležitosti, ktorá je
zároveň aj vedúca/i ekonomicko-prevádzkového oddelenia (EPO).
Úväzok: plný, t. j. 7,5 h/denne; 37,5 h/týždenne, predpokladaný nástup od 1.12.2025
Základná zložka mzdy (brutto): od 1800 Eur /mesiac
• Odmeňovanie podlieha zákonu č.553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Tarifný plat + osobné ohodnotenie + riadiaci príplatok v závislosti od praxe.
Kvalifikačné predpoklady:
• Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa – Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stanovených v Prílohe č. 1 k nariadeniu vlády č. 341/2004 Z. z. – KATALÓG PRACOVNÝCH ČINNOSTÍ S PREVAHOU DUŠEVNEJ PRÁCE PRI VÝKONE PRÁCE VO VEREJNOM ZÁUJME – 10. Kultúra, Platová trieda 8.
• ekonomické vzdelanie
• počet rokov praxe v riadiacej pozícii 3
Iné kritériá a požiadavky v súvislosti s obsadzovanou funkciou:
• bezúhonnosť;
• spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu;
• skúsenosť s manažovaním grantových projektov vítané;
• znalosť zo všeobecne záväzných právnych predpisov z oblasti verejnej správy za oblasť hospodárenia a správy majetku;
• znalosť práce s PC (najmä skúsenosti s CESom prípadne aspoň SAPom preferované)
• organizačné a manažérske schopnosti, komunikatívnosť, flexibilita.
Osobnostné kvalifikačné predpoklady :
• Riadiace predpoklady, vedenie a motivovanie pracovného tímu
• Schopnosť efektívneho organizovania a plánovania práce v rozsahu kompetencií
• Schopnosť tímovej práce, ochota spolupracovať a konštruktívne riešiť náročné strategické úlohy
• Samostatnosť a iniciatívnosť pri komunikácii so spolupracujúcimi partnermi a dodávateľmi
• Dobré komunikačné a prezentačné zručnosti
• IT zručnosti na úrovni používateľa MS Windows, MS Office 365, nutnosť zaškolenia v CESe a FIORI (skúsenosti s CESom prípadne SAPom preferované), ďalšie systémy pre prácu IS Štátna pokladnica (moduly: MANEX, ZORO, MÚR a CKS)
Zoznam požadovaných dokladov a listín:
1) žiadosť o zaradenie do výberového konania
2) profesijný štruktúrovaný životopis;
3) kópia diplomu, vysvedčenia alebo iného rovnocenného dokladu, ktorým uchádzač preukazuje dosiahnutie požadovaného stupňa vzdelania podľa zákona č. 131/2002 Z.z. o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ak doklad nebol vydaný vysokou školou v SR, musí byť doložené vyjadrenie príslušného orgánu SR o dosiahnutom stupni vzdelania podľa predpisov platných v SR);
4) písomné čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu;
5) písomný súhlas so spracúvaním osobných údajov na účely výberového konania podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri pracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica
95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov), čiže tzv. GDPR;
6) písomné čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvedených v žiadosti, v diplome, vo vysvedčení alebo v inom predloženom doklade alebo v predloženej listine;
7) Motivačný list v rozsahu 1 – 2 normostrany
* Nepriloženie niektorého z požadovaných dokladov a príloh v určenom termíne môže byť dôvodom na
vyradenie uchádzača z výberového konania. Uchádzač bude oslovený na dodatočné predloženie dokladov, ak tak neurobí v stanovenom termíne, bude to dôvod na jeho vyradenie z výberového konania.
Prihlášku do výberového konania spolu s požadovanými dokladmi a prílohami je potrebné doručiť do 30.10.2025 do 15:00 elektronicky na adresu sekretariat@scd.sk. dokumenty, prosím, podpíšte a naskenujte a priložte aj všetky ďalšie požadované podklady.) a originály si uschovajte pre prípad úspešného výberového konania, kedy ich odovzdáte na personálnom oddelení.
Požadované dokumenty môžete predložiť aj v uzatvorenej obálke osobne na sekretariáte SCD – Jakubovo nám .č. 12, číslo dverí 312 – kontakt Mgr. Lucia Lovecká.
Uchádzači, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady a predložia v určenom termíne všetky požadované doklady, budú na výberové konanie, ktoré sa uskutoční formou pohovoru , pozvaní mejlom najmenej 7 kalendárnych dní pred jeho konaním.
Zamestnanecké výhody, benefity
• 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce v súlade s Kolektívnou zmluvou v podmienkach SCD
• Home office (v rozsahu 5 dní za mesiac)
• Pracovná doba 7,5 h/deň a pružný pracovný čas
• Podpora vzdelávania a osobného rozvoja zamestnanca v rámci pracovnej náplne
Počet zamestnancov
17 fyz. osôb – interní zamestnanci a dvaja dohodári za ekonomickú agendu
Kontakt
Sekretariát 02/20477318
E-mail: sekretariat@scd.sk
Informácie o pracovnom mieste/ Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Funkcia: Zástupkyňa/ca riaditeľa pre ekonomické záležitosti a vedúca/i oddelenia : EPO – Ekonomicko-prevádzkové oddelenie.
Všetky oddelenia organizácie (okrem Kancelárie riaditeľa a ) spadajú organizačne pod zástupcu riaditeľa SCD za ekonomické záležitosti. Zástupca riaditeľa pre ekonomické záležitosti riadi a metodicky usmerňuje činnosti všetkých oddelení vo veciach, ktoré sa týkajú odborných záležitostí jeho oddelenia.
Funkcia: Vedúca/i oddelenia EPO – Ekonomicko-prevádzkové oddelenie
Vedúci oddelenia EPO/zástupca riaditeľa pre ekonomické záležitosti
- zabezpečuje práce v oblasti rozpočtovania a financovania – zákon o rozpočtových pravidlách
- navrhuje tvorbu a použitie fondov
- koordinuje práce pri inventarizácii majetku a záväzkov
- vypracováva komplexnú metodiku vnútropodnikových smerníc v oblasti hospodárenia a vedenia účtovníctva
- zodpovedá za realizovanie systému vnútornej finančnej kontroly
- zabezpečuje komunikáciu so Sekciou ekonomiky MK SR, Datacentrom a Štátnou pokladnicou
- zodpovedá za ekonomické činnosti v pôsobnosti SCD – plán, rozpočet, rozbor a výkazníctvo, kontroluje a vymáha pohľadávky – Centrálny register pohľadávok
- riadi a metodicky usmerňuje činnosť SCD vo veciach, ktoré sa týkajú ekonomických záležitostí a majú vplyv na ekonomiku SCD – aktuálne najmä procesy v CESe a v moduloch Štátnej pokladnice, Finančná správa – DPH (organizácia je platcom DPH) a zrážková daň.
- plní ďalšie úlohy podľa pokynu riaditeľa SCD
Dôležité termíny:
Termín odovzdania povinných podkladov od uchádzačov 30. 10. 2025 – do 15,00 hod
Termín pohovoru s oslovenými uchádzačmi, následne vyhodnotenie a určenie víťaza výberového konania, zverejnenie výsledkov výberové konania – 12.11. 2025 od 9,00 hod – Jakubovo nám. 12
Termín nástupu – 1. 12. 2025