UROBOROS Festival
Vizuál pre prvý ročník medzinárodného festivalu kritického dizajnu a umenia “Uroboros: Dizajn v znepokojivej dobe” komunikuje neuchopiteľnosť dnešných celospoločenských problémov a naliehavú potrebu ich reflexie v dizajne a umení formou neustále sa meniacich, prelínajúcich sa abstraktných tvarov v kombinácii s toxicky pôsobiacou reflexnou farbou. Logo predstavuje typografický symbol urobora – bájneho hada požierajúceho si svoj vlastný koniec, ktorý sa v animovaných materiáloch pomaly točí, čím zobrazuje rotácie tematizovaného bludného kruhu. Dizajn zároveň pružne reaguje na nečakaný presun festivalu do online prostredia a vizuálnu identitu experimentálne prenáša do virtuálneho priestoru videohovorov a online workshopov.
Klient:
DOX – Centrum současného umění
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn
Súvisiace diela
CRITICAL DE?!GN 2022 – DESIGNERS TROUBLEMAKERS
Katarína Balážiková
Lenka Hámošová
Virtuálna Develoutópia
Lenka Hámošová
#apathy #survival #whatever
Lenka Hámošová