GENTLEJAM - Šifra chuti
GENTLEJAM - Šifra chuti
GENTLEJAM - Šifra chuti
GENTLEJAM - Šifra chuti
GENTLEJAM - Šifra chuti
GENTLEJAM - Šifra chuti
GENTLEJAM - Šifra chuti
GENTLEJAM - Šifra chuti
GENTLEJAM - Šifra chuti
GENTLEJAM - Šifra chuti

GENTLEJAM – Šifra chuti

Rudolf Letko- hlavný autor
Jakub Oleš- spoluautor

Zadanie: Gentlejam – prémiová značka džemov s exkluzívnym alkoholom sa rozhodla expandovať s novým obalovým dizajnom na zahraničné trhy s cieľom osloviť aj náročných zákazníkov na Strednom východe. Riešenie: Príbehom značky sú jej tajné receptúry. Aby sme toto tajomstvo ešte podčiarkli, rozvinuli sme ho do nového vizuálneho jazyka obalov. Jednotlivé ingrediencie dostali svoju zakódovanú grafickú symboliku, ktorá sa dokáže prispôsobiť aj budúcim variáciám a limitovaním edíciám. Namiesto trendu popisnosti dnešných obalov dávame priestor interpretáciam a objavovaniu.

Klient:
Gentlejam s.r.o.
Grafické štúdio:
Big Name s.r.o.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn

Súvisiace diela

Voxberg

Juraj Vontorčík
Identita Univerzity sv. Cyrila a Metoda sv Trnave

Identita Univerzity sv. Cyrila a Metoda sv Trnave

Jakub Oleš
Rudolf Letko
Tomáš Petrek
UCM Sans písmo

UCM Sans písmo

Jakub Oleš
Rudolf Letko
Tomáš Petrek
Prejsť na diela
Skip to content