Reč mesta
Reč mesta je iniciatíva zaoberajúca sa vizuálnym smogom. Vznikla v roku 2019. Jej cieľom je vyvolať diskusiu s verejnosťou o tom, ako by mala vyzerať dobrá reklama vo verejnom priestore. Iniciatíva sa snaží definovať kritériá dobrej reklamy. Tie sú demonštrované rôznymi spôsobmi: 1. Ilustrovaným manuálom dobrej reklamy, 2. Mapovaním príkladov dobrej reklamy formou interaktívnej web stránky, 3. Prípadovými štúdiami formou profesionálneho redizajnu označenia vybraných prevádzok 4. Verejnými workshopmi a diskusiami s odborníkmi na grafický dizajn, reklamu a verejný priestor. Reč mesta sa snaží podať praktické informácie o dobrej reklame prevádzkovateľom predajní, vedeniu miest, verejnosti, reklamným agentúram, dizajnérom ale aj študentom grafického dizajnu.
Súvisiace diela
![Noviny Ta Take Town](https://scd.sk/wp-content/uploads/2024/07/dvojstrany-768x768.jpg)
Noviny Ta Take Town
![Tabačka Kulturfabrik – Mesačný servis](https://scd.sk/wp-content/uploads/2020/06/roman-juhas-tabacka-program-roman-juhas-01--768x432.jpg)
Tabačka Kulturfabrik – Mesačný servis
![Ta Take Town](https://scd.sk/wp-content/uploads/2020/06/kristina-sebejova-ta-take-town-ivi--768x432.jpg)