Kamil Aujeský: Ako vyrásť v kreatívnom biznise
Inšpiráciou pre knihu Ako vyrásť v kreatívnom biznise bola úspešná séria videí Marketing Backstage. Autor Kamil Aujeský preniesol online obsah do papierovej podoby v spolupráci s Martinom Jenčom z agentúry Milk. Dvadsať neformálnych rozhovorov o dizajne, marketingu, reklame, komunikácii, nových technológiách a sociálnych sieťach muselo mať veľmi súčasný a zároveň nadčasový dizajn, aby oslovilo cieľovú skupinu v startupoch, reklamných agentúrach a inovatívnych projektoch. Každý z 20 rozhovorov je farebne odlíšený iným papierom a spoločné je zhrnutie kľúčových tém na čiernom podklade pod titulom „Ako na to“. Kompaktnosť dizajnu umocňujú celostranové fotografie, ktorých autorom je Peter Spurný. Súčasťou knihy sú aj ukážky prác jednotlivých respondentov, ktoré sú integrované do rozhovorov.