Vizuálna identita Karpatská perla
Hľadali sme spôsob, ako by sme vhodne spojili tradičný analógový prístup s digitálnym. Prišli sme s nápadom zrecyklovať takmer 400 korkových zátok. Pomocou klasickej techniky prenesením farby na papier odtláčaním, sme tak získali viac ako 800 jedinečných odtlačkov. Do celého kreatívneho procesu sme zapojili aj rodinu Šebovcov, ktorí sa tak stali súčasťou tvorby ich nového vizuálneho jazyka. Zorganizovali sme workshop, na ktorom mal každý možnosť vytvoriť si vlastné autentické odtlačky. Tie sme následne digitalizovali a formovali podľa pôdorysov jednotlivých viníc, ktoré sme použili ako predlohy pre vytvorenie grafík. Touto technikou nám vznikli patterny, ktoré sa stali základným a spájacím prvkom novej vizuálnej identity značky.
Grafické štúdio:
Studio Goat s.r.o.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn