Vizuálna identita kampane na podporu lokálnych potravinových produktov
Hlavným cieľom tejto bakalárskej práce bolo pochopenie všetkých zásad potrebných k vytvoreniu kvalitného grafického vizuálu a ich následné aplikovanie do praxe. Výsledkom je jednotný vizuálny štýl, ktorý zákazníkovi zrozumiteľne sprostredkuje posolstvo a filozofiu lokálneho potravinového produktu – Včelnice Kondáš.
Škola:
Technická Univerzita v Košiciach, Fakulta umení, Katedra dizajnu
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2018
NCD kategória:
Študentský dizajn
Súvisiace diela
![](https://scd.sk/wp-content/uploads/2024/07/romboid_ig-768x768.jpg)
Romboid–Display
Samuel Čarnoký
![Romboid](https://scd.sk/wp-content/uploads/2024/07/Romboid-Redizajn-03-768x384.jpg)
Romboid
Samuel Čarnoký
Nina Bialová
![Oto Hudec – Floating Arboretum](https://scd.sk/wp-content/uploads/2024/07/Foto-01-768x768.jpg)
Oto Hudec – Floating Arboretum
Samuel Čarnoký