Prvé múzeum intermédií II – Medzi informáciou a pamäťou, kurátorka: Mira Sikorová Putišová, Považská galéria umenia v Žiline, výstavný dizajn
Kde sú hranice a kompetencie grafického dizajnéra zasahovať do samotných vystavených diel? Táto výstava je o skúmaní potenciálu a možností pozerať sa na dielo zo stálych zbierok inštitúcie z nového, iného uhla. A to prenesene aj doslovne. Vďaka porozumenie laboratórnej vrsty u kurátorka a aj samotných autorov som diela menil, či upravoval z hľadiska prezentácie/inštalácie. Je to viditeľné najmä u diel Juraja Bartusza (pomocou oceľovej konštrukcie zvýšenie pozície diela) a u Petra Rónaia a Romana Ondáka (vytvorenie spoločného white cubu vystavujúcej diela vzájomnej konfrontácii). Zmyslom celej inštalácie je vyvolávať otázky a konfrontácie o vystavovaní umeleckého diela.
Klient:
Považská galéria umenia
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2018
NCD kategória:
Profesionálny dizajn
Súvisiace diela
![](https://scd.sk/wp-content/uploads/2024/07/jana-hojstricova-768x545.jpg)
Jana Hojstričová: Úložisko (zo série spoluprác)
Marcel Benčík
Jana Hojstričová
![](https://scd.sk/wp-content/uploads/2024/07/permanentni-risk_ig-768x768.jpg)
Jana Hojstričová a Palo Macho: Permanentní risk (zo série spoluprác)
Marcel Benčík
Jana Hojstričová
Palo Macho
![](https://scd.sk/wp-content/uploads/2024/07/Postova-znamka-2023-Terchovska-muzika-a-Kamancha-4-768x1086.jpg)
Poštová známka 2023 (Terchovská muzika a Kamancha)
Marcel Benčík