Rebranding značky Víno Kanich: Remeslo získava novú krv
Pre rodinné vinárstvo Víno Kanich sme vytvorili nový brandingový koncept značky, ktorého základom sú remeselné ilustrácie inšpirované tradičným linorytom a silný, unikátny storytelling, ktorý je zbierkou príbehov rodu Kanich. Tieto rodinné príbehy všetkých generácií Kanichovcov sa stávajú nezabudnuteľnými. Stávajú sa brand assetom. Nezmenili sme vodu na víno, ale všetko ostatné áno. A tak sme degustačný pôžitok dokázali zákazníkom ponúknuť ešte pred otvorením fľaše. Výsledkom je nová identita, v ktorej sa vidí celá rodina.
Dizajnérske štúdio:
boomex | branding x marketing
Zdieľať dielo:
Súvisiace diela
Branding Slovak Pickleball Association: Viac zábavy na menšom kurte
Karina Zušťáková
Júlia Molčanová
Bibiána Sotáková
Milan Ferenčík
Martin Šipkovský
Andrej Hazucha
Rebranding STEQZ: Zatoč športovým svetom
Karina Zušťáková
Júlia Molčanová
Bibiána Sotáková
Martin Šipkovský
Andrej Hazucha
Milan Ferenčík
Rebranding Kleinsport: Tvoj najväčší fanúšik
Karina Zušťáková
Júlia Molčanová
Bibiána Sotáková
Martin Šipkovský
Milan Ferenčík
Andrej Hazucha