Logo Modernism
Modernistická estetika v architektúre, umení a produktovom dizajne je známa mnohým kreatívnym ľuďom. V stúpajúcich sklenených štruktúrach alebo minimalistických plátnach rozpoznávame dobu obrovského technologického pokroku, ktorý potvrdil silu ľudstva pretvárať svoje prostredie a radikálne sa vymaniť z konvencií alebo obmedzení minulosti. Menej známa, no nemenej fascinujúca je destilácia modernizmu v dizajne loga. Vytváraním čistých vizuálnych konceptov sa grafickí dizajnéri snažili vzdialiť od mystiky, ktorú stotožnili s komerčným umelcom, a vyvážiť čoraz komplikovanejší svet jasnosťou. Publikácia TASCHEN, ktorej autorom je Jens Muller, spája približne 6 000 ochranných známok zameraných na obdobie rokov 1940-1980, aby preskúmala, ako modernistické postoje a imperatívy zrodili firemnú identitu.