Backstage Talks Issue #7
Backstage Talks je magazín rozhovorov o dizajne a biznise so svetovými stratégmi a dizajnérmi určeným pre tých, ktorí chcú v tejto oblasti rásť. Cieľom magazínu je hovoriť a dokazovať to, že dobrý dizajn znamená dobrý biznis (a platí to aj naopak). Číslo 7 je vydané v duchu témy Empathy for sale (Empatia na predaj) a je zamerané na potrebu empatie v biznise a dizajne: koľko, za koľko a či vôbec je vhodné ju predávať klientom, koľko jej potrebujeme my samy a naše pracovné tímy a akú úlohu celkovo zohráva empatia v kreatívnom biznise? Na tieto a ďalšie otázky odpovedajú domáci i zahraniční respondenti zo sveta dizajnu a biznisu. Siedme číslo magazínu je graficky spracované vo výrazných farebných kombináciách zvonku aj zvnútra reagujúc na podnetné témy, ciele magazínu a kreatívny priemysel, ktorému je časopis venovaný.