Citrón
Navrhla som firemnú identitu knižného vydavateľstva Citrón. Citrón je zdravý, svieži a funky fresh, tak ako tituly, v tomto vydavateľstve. Okrem vizitiek a hlavičkových papierov som sa zamerala na reklamnú kampaň, ktorá pozostávala z hľadania miest, kde sa logo Citrónu objavilo (,ale aj neobjavilo, no bolo dostatočne „funky fresh“). Vysviežiť vás môžu reklamné predmety ako tašky so sloganmi vydavateľstva, ušitých s láskou pre detail, pohľadnice (nielen z miest z reklamnej kampane), návrh webu, záložky, zápisníky alebo papierové darčekové obaly na knihy.
Škola:
Technická Univerzita v Košiciach, Fakulta umení, Katedra dizajnu
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2016
NCD kategória:
Študentský komunikačný dizajn
Zdieľať dielo:
Súvisiace diela
Vizuál pre výstavu „PO5×5TERY“
Eva Jenčuráková
Dizajn edície poézia pre vydavateľstvo Horská lucerna
Katarína Rybnická
Personalita v písme
Kristína Demková
Samuel Čarnoký
