CYTOSURGE: Brand Identity
Pre švajčiarsku spoločnosť CYTOSURGE, pracujúcu na revolučnej mikrobunkovej úrovni, sme realizovali komplexný branding – od vstupnej analýzy a dopytovania tímu až po dizajn webstránky či kompletnú prípravu obchodnej korešpondencie a prezentačných materiálov. Pričom v každom výstupe, online aj offline, sme vizuálne a metaforicky prepájali 3 svety. Svet vedy, technológie a ľudí.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2022
NCD kategória:
Identita
Hodnotenie:
nepostupujúce do druhého kola
Zdieľať dielo:
Súvisiace diela
Branding Slovak Pickleball Association: Viac zábavy na menšom kurte
Karina Zušťáková
Júlia Molčanová
Bibiána Sotáková
Milan Ferenčík
Martin Šipkovský
Andrej Hazucha
Rebranding značky Víno Kanich: Remeslo získava novú krv
Karina Zušťáková
Júlia Molčanová
Bibiána Sotáková
Milan Ferenčík
Martin Šipkovský
Andrej Hazucha
Rebranding STEQZ: Zatoč športovým svetom
Karina Zušťáková
Júlia Molčanová
Bibiána Sotáková
Martin Šipkovský
Andrej Hazucha
Milan Ferenčík