Vidím to podstatné – Platforma rodín
Cieľom kampane bolo zviditeľnenie a zvýšenie povedomia o občianskom združení Platforma rodín detí so zdravotným znevýhodnením. Aby si deti so zdravotným znevýhodnením mohli veriť, najprv im musíme uveriť my. Rodičia, učitelia, celá spoločnosť. Komunikačný koncept dramatizuje situácie, v ktorých zdravotne znevýhodnené deti síce sú začlenené do normálneho života, no podstata tohto kroku ich okoliu stále uniká.
Výrobca:
UMG production, dotcom.sk s. r. o.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2022
NCD kategória:
Kampaň
Hodnotenie:
nepostupujúce do druhého kola
Súvisiace diela
![Nové Lido vizuálna identita](https://scd.sk/wp-content/uploads/2022/07/Nove_Lido2_dotcom-768x2798.jpg)
Nové Lido vizuálna identita
Dominika Kočišová
Zuzana Nemkyová
Roman Roj
Juraj Dvorecký
Martin Bihúň
![Jablčnô - Vráťte sa s nami k prírode](https://scd.sk/wp-content/uploads/2022/07/Jablcno_rollup2_dotcom-pdf.jpg)
Jablčnô – Vráťte sa s nami k prírode
Dominika Kočišová
Tomáš Slabej
Roman Roj
Juraj Dvorecký
Peter Urbanec
Oľga Barátová
![Vyčítané knihy - Vydavateľstvo BRAK](https://scd.sk/wp-content/uploads/2022/07/BRAK_Vycitane_knihy_dotcom3-768x1086.jpg)
Vyčítané knihy – Vydavateľstvo BRAK
Zuzana Nemkyová
Marek Szold
Roman Roj
Juraj Dvorecký
Vladimír Bajnóci
Monika Farkašová
Peter Urbanec